TikTak - Heilutaan

Pidä kiinni hei mua
niin mä pitää voin sua
Kyllä kaverilta pitää aina saada tukea (hei)

Hei me heilutaan taas mutta ei me kaaduta
ehkä väsyttää vähän mutta nyt ei nukuta
Hei me heilutaan taas mutta ei me kaaduta
ei me menneisyyttä kaduta tai sitä kelata
Ei se meidän syy oo jos on suunta hukassa
kello takaperin käy, maailma on vinossa (hei)

Eli antaa sen maailman iskeä kapuloita pyörään ja onnen nakella niskojaan, kaverit kyllä tukee, jos heilunta alkaa haitata ja maailma menee vinoon :)

Mä yritän olla tukena, kuunnella, ymmärtää. Aina en osaa parhaiten, mutta tiedättehän rakkaat, että mä välitän. Isosti ja enemmän, ei teitä kukaan korvaisi! Ja ihanaa on huomata, että kun omat voimat on finaalissa, voi uutta potkua saada ihan vaan puhelinsoitosta, jonka syynä on se, että Ystävä haluaa tietää, mitä mulle kuuluu! Ihana syy.